فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۵-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۵۶۱۲
انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۵-۰۸-۱۴۰۲

ادامه برخورد با مشترکان پُرمصرف 

ادامه برخورد با مشترکان پُرمصرف 
سخنگوی صنعت آب گفت: مدیریت مصرف هم از طریق تعرفه ها، هم قطع انشعاب پرمصرف ها و هم مدیریت توامان به جد دنبال می شود.

سخنگوی صنعت آب، مدیریت مصرف را مهمترین اولویت وزارت نیرو دانست و افزود: طرح برخورد با مشترکان پُرمصرف همچنان ادامه خواهد داشت.

«فیروز قاسم‌زاده» امروز (دوشنبه) در نشست خبری و در پاسخ به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: مدیریت مصرف هم از طریق تعرفه ها، هم قطع انشعاب پرمصرف ها و هم مدیریت توامان به جد دنبال می شود.

وی، اعمال مدیریت مصرف در بخش کشاورزی را هم از دغدغه های اصلی وزارت نیرو برشمرد و ادامه‌داد: براین اساس تلاش می شود ۲۲۰ هزار حلقه چاه برق دار اعمال مصرف شوند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برق ، مصرف
ارسال به دوستان
مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس